כיום לפי סקר של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כ-70% מבתי האב בישראל מחוברים לאינטרנט, האינטרנט הופך בהדרגה למקור המידע המרכזי בנושאים רבים ומגוונים, חדשות, חברויות, קניות, תיירות ועסקים.
צרכני האינטרנט ברובם הם צעירים עד גיל 29, חילונים, בעלי השכלה ממוצעת ומעלה, ובעלי הכנסה הגבוהה מהממוצע. בכדי להתבלט בזירה גועשת זו, יש הכרח להציבו בצמתים מרכזיות באינטרנט במטרה לנקז אליו כמה שיותר גולשים.
כמו כן, יש צורך לבנות את האתר בצורה שימנע "קפיצת" גולשים פנימה ומייד החוצה, ליצור עניין וכך לשמר את הגולשים באתר.
- חשיפה גדולה יותר לאתר שלך
- פניות רלוונטיות מלקוחות פוטנציאלים שחיפשו את
הביטויים שקשורים לעסק שלך
- הגדלת מעגל הלקוחות
- השקעה וחיזוק העסק שלך בעיני הגולש
קידום האתר במנועי חיפוש מורכב ממספר רב של שלבים:
1. חקר מילות מפתח
2. העלאת תכנים רלוונטיים לאתר ולרשת
3. יצירת היררכיה אינפורמטיבית לאתר
4. בניית קישורים נכנסים לאתר
5. התאמת קוד האתר
6. קידום אורגני של מילות חיפוש נבחרות ורישום במנועי חיפוש.
7. אופטימיזציה: התאמת האתר למנועי חיפוש, בדגש על גוגל.
8. עבודה לשיפור תכני האתר על מנת להתאים אותם למנועי חיפוש והתאמת תגיות META וכותרות עמודים.
9.מעקב וניתוח נתונים סטטיסטיים על בסיס קבוע לביצועי האתר, המעמד במנועי חיפוש וברשת האינטרנט ככלל.
10.קידום ע"י החלפת קישורים באתרים שונים באינטרנט במטרה ליצור פופלריות ו-Traffic נוסף לאתר.
11.העלאת תכנים חדשים רלוונטים הכוללים: טסקט, מאמרים, תמונות, באנרים סרטונים.
בנוסף ניתן לנהל קמפייi פרסום ממומנים ברשת, תוך קניית שטחי פרסום באתרים שונים, הרלוונטיים לתחום האתר המקודם, בתשלום פר תוצאות.